pátek 3. listopadu 2017

Adventní kalendář s obálkami DIY

Pokud máte rádi adventní kalendáře, ale rádi byste ten svůj naplnili něčím jiným než hračkami nebo sladkostmi, možná vás zaujme tenhle jednoduchý, který jsem vyráběla několik let nazpět. Tvoří ho obyčejné papírové pytlíky (prodávají se za pár korun jako svačinové sáčky), zdobila jsem washi páskami a naplněné pytlíky přišpendlila na korkovou nástěnku. Číslice jsem kreslila fixem (vytiskla jsem si je, vložila předlohu dovnitř sáčku a jednoduše obtáhla).

Obálkový kalendář můžete naplnit bibickými verši, čtením na jendotlivé dny, úkoly pro děti nebo celou rodinu...




Oblíbila jsem si adventní úkoly na jednotlivé dny, které vytvořila Jana z blogu Z lesa. Minuý rok byly k dispozici hned 2 verze různých úkolů pro děti (něco spojit, hledat rozdíly, vybarvit, vystříhnout...). Najdte je TADY a TADY. Jsem zvědavá, co Jana vymyslí letos.

Další možnost, jak pojmout adventní kalendář, je vymyslet na každý den nějaký úkol pro celou rodinu. Mohou být vážné, veselé i úplně bláznivé. Od "uvařte si vaječňák" po "udělejte si sáňky z krabice a zasáňkujte si po schodech". Zapojit můžete samozřejmě úkoly duchovní, jako např. "modlete se za sousedy, za nemocné atd." Nějakou inspiraci najdete třeba TADY (je to ten první odkaz v článku). Ale tady se určitě vyplatí zapojt vlastní představvivost a promyslet, co byste mohli podniknout vy, abyste byli jako rodina víc spolu.

Pokud byste rádi do kalendáře něco k nasycení ducha a chcete to mít bez práce, TADY najdete kalendář z biblických veršů. Jsou vybrané tak, aby postupně poskládaly celou vánoční zvěst o narození Božího Syna.

Co vy a advnentní kalendáře? Máte? Kupujete? Vyrábíte? A co v nich míváte?
Příště ještě přinesu inspiraci v podobě betléma jako adventního kalendáře, protože to je nápad, který mě nadchl minulý rok a škoda se  něj nerozdělit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat