pondělí 23. dubna 2018

Co čteme... Louskáček

Další knížka, která u nás byla v poslední době velmi v kurzu, je Louskáček s ilustracemi od An Leysen. Známý příběh je zjednodušený tak, aby byl čtivý pro mladší děti. Pohodlně ho přečtete za večer či dva, ale já jsem knížku musela číst pořád a pořád dokola :) Ilustrace jsou nádherné, něžné, vysloveně holčičí. Mrňavka má teď ráda všechno holčičí, princeznovské, růžové a točivé a já mám často dost problém najít vhodné knížky. Aby byly dostatečně holčičí a přitom nekýčovité. Louskáček tuhle moji představu splnil dokonale.

Dcerce je teď 4 a půl, ale knížku si určitě užijí i starší holčičky. Text je psaný větším písmem a rozdělený na krátké odstavce, takže se hezky hodí i jako první čtení.












PS: Veškeré knížky, hračky, hry a pod. jsem si koupila nebo půjčila v knihovně. A doporučuju je čistě proto, že ráda šířím dobré věci dál. Žádný článek tady na blogu není sponzorovaný.


Žádné komentáře:

Okomentovat