pondělí 5. listopadu 2018

52 týdnů modliteb s dětmi... 10. Nic není pro modlitbu příliš velké a nedosažitelné




Nic není pro modlitbu příliš velké a nedosažitelné


Modlitby za drobnosti nám jdou :) U modliteb za "velké" věci je to někdy složitější. Děti problém nemají, to já občas bojuju s nedostatkem víry. Ale pro Boha není nic nemožné. V tom mě hodně motivují a inspirují různé životopisné křesťanské knihy. Když vidím, jak Pán bůh jednal v životech jiných lidí, je pro mě snazší spoléhat na Něj, že bude jednat i v tom mém.

Nic není pro Boha nemožné, nic není příliš bláznivé nebo nedosažitelné. Tenhle týden máme za úkol připomínat si, že se můžeme (a máme) s odvahou modlit právě za ty velké věci. Za politickou situaci, budoucího presidenta, za uzdravení těžce nemocných v našem okolí, za spásu našich blízkých, bytovou situaci (což je třeba v Praze opravdu otázka velké víry, protože ceny jsou astronomické), kamarády a budoucí partnery našich dětí, za zázrak v rozvrácených rodinách (každý máme několik známých, kteří doma těžce bojují, ale Bůh může přinést pokoj a uzdravení i do jejich vztahů), za svá vlastní vnitřní zranění a neochotu odpustit... Co jsou ty velké věci, za které si možná ani netroufáte se modlit? Za které velké věci se mohou modlit vaše děti? Zeptejte se jich, možná vás překvapí :)


2 komentáře:

  1. Milá Jitko, na Váš blog jsem se dostala přes máslové sušenky :-) , zrovna jsme totiž dojedli jedny moooc dobré. Vozí mi je kamarádka z Polska...
    Razítka na sušenky mám, a ingredience též, tak si asi střihnu jedno předvánoční pečení. Ale pod váš příspěvek to vlastně nepatří.
    Právě ty naše děti nám ukazují, jak je to jednoduché..Já sama se snažím v sobě pěstovat tu dětskou víru, je to v této době asi jediná cesta ke změně.
    A navíc, Matka Tereza řekla, že jestliže chceme změnit svět, musíme začít u sebe a ve své rodině.
    ...mějte krásné podzimní dny a díky za recept na sušenky :-)
    Alex

    OdpovědětVymazat