pondělí 11. března 2019

52 týdnů modliteb s dětmi - 25 Modlete se za členy rodiny



Hektické období pokračuje a nějak nevím, co s tím. Jsem ráda, že zvládnu na blog dávat naše pravidelné modlitební úkoly, ale víc se nedaří. Hrozně mě to mrzí, protože mám spoustu fotek výborných knížek, tipy na výlety, blíží se Velikonoce... tolik super témat ke zpracování. Asi už bych to měla začít brát jako fakt a hledat nějaké jiné způsoby, jak si na blog vyšetřit čas. Chybí mi to. Potřebuju psát, abych si utřídila myšlenky...

Na tento týden máme modlitební úkol obzvlášť jednoduchý:


Modlete se za členy rodiny


Pro děti to patrně nebude žádný úkol, protože za členy naší rodiny se modlíme pravidelně. V pondělí za naši malou rodinu, naše různé aktuální potřeby (v poslední době je to hlavně stavba domu a zakládání zahrady, tatínkova práce, maminčiny nervy, domácí škola a školka,různé trampoty a nemoci...) a ve středu za širší rodinu. (Víc o našem modlitebním plánu na celý týden si můžete přečíst TADY).

Takže zkusím dát dětem, prostor, za koho a za co se budou chtít modlit, aby to nebylo stejné, jako obvykle. Jsem zvědavá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat