sobota 4. dubna 2020

Květná neděle

Zítra bude Květná neděle, poslední neděle před Velikonoci.

My jsme dnes zkusili poprvé uspořádat online besídku přes Zoom (besídka se u nás říká dětskému programu během bohoslužeb). Zpívali jsme, povídali jsme si, vyprávěla jsem dětem příběh o Ježíšově příjezdu do Jeruzaléma a o tom, proč a jak slavili Židé Velikonoce, mohli jsme se navzájem pozdravit, modlit se společně... I přes různé technické nedostatky to bylo moc fajn.

Připravila jsem pro děti různé úkoly na vyplnění na doma - bludiště, omalovánku, doplňovačky, pašijový příběh v obrázcích a jednoduché vyrábění - Ježíšův příjezd na oslíkovi. Všechny jsou z webu deti.vira.cz, linky dám na konec článku.

Úplně nakonec dostaly děti za úkol postavit Ježíšův příjezd do Jeruzaléma z Lega. Takhle přijel ten náš :-)





A protože jsme hraví  Lego je sranda, udělala jsem pro náš sbor předvelikonoční Lego výzvu - postavte z Lega libovolný příběh z Ježíšova života. Kdo bude chtít, pošle mi fotku a pak budeme hádat. Jsme zvědavá, jak to dopadne :-)


A tady jsou různé materiály ke Květné neděli.

Pro děti, které ještě neumí psát bludiště TADY, omalovánka TADY a dokreslovačka TADY.
Pro děti, které už píšou doplňovačka TADY a doplňování slov TADY.
Jednoduché vyrábění Ježíš na oslíkovi TADY.
Pašije v obrázcích TADY a TADY. Můžete je využít jako omalovánku, můžete si u obrázků povídat, rozstříhat je a nechat děti seřadit, jak jdou po sobě...

Nápadů je spousta. Jak slavíte Květnou neděli u vás? Pro mě je to každý rok tak trochu slavnostní den. Na Květnou neděli v roce 2001 jsem byla pokřtěná :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat