středa 7. listopadu 2018

Geopuzzle Evropa

Naše děti mají hodně rády puzzle všeho druhu, takže "mapové" puzzle s dílky ve tvaru států jim rozhodně nemohlo chybět. Tohle dostal Synek někdy v 5 letech a s lehkou dopomocí ho zvládl už tehdy. Teď skládá levou zadní, ale hlavně se už nad skládačkou docela dobře baví s Mrňavkou, když cestují prstem po mapě. Onehdá jsem pila čaj a něco si četla, když od stolu slyším "no a kdybys chtěla od nás jet do Dánska, tak to bys musela přejet celé Německo, koukej, tudy." "Hm, a kudy bych jela do Španělska?" A tak jim ten hovor hezky plynul... Tahle forma domácí školy mě hodně baví :)

Zdá se, že variantu "svět" budeme taky nutně potřebovat :D









Státy mají názvy velkými písmeny (takže si je přečtou i mnozí předškoláci) a vyznačená hlavní města, pojmenovaná jsou i moře a oceány. Kvalita zpracování puzzle je standardně dobrá.Jediné, co bych ocenila, by byla méně objemná krabice. Jak už to u puzzle bývá, i tady člověk skladuje zejména vzduch...

POZOR: Zjistila jsem, že tahle naše verze se už neprodává a Dino má v nabídce novou verzi pod názvem Puzzle Mapy: Evropa a Puzzle Mapy: Svět. Tak abyste nehledali zbytečně :)


PS: Veškeré knížky, hračky, hry a pod. jsem si koupila nebo půjčila v knihovně. A doporučuju je čistě proto, že ráda šířím dobré věci dál. Žádný článek tady na blogu není sponzorovaný.

1 komentář:

  1. Jitko díky za dobrý tip, už jsem koupila dětem k Vánocům. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat